Zasady i warunki

 

Regulamin dla e-commerce reklamacji www.3dhodiny.sk

Preambuła

Te warunki handlowe i roszczeń regulują prawa i obowiązki stron w ramach umowy sprzedaży zawartej pomiędzy sprzedawcą Sentop, Ltd., z siedzibą Oravský Podzámok 288 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, zarejestrowanej w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego Żyliny sekcja: sro, włóż nr 57677 / l (zwanym dalej "Sprzedawcą" w odpowiedniej formie), a kupujący, zgodnie z ustawą No.102 / 2014 Coll Może to być osoba fizyczna lub prawna, która nie kupuje towarów, produktów lub usług do celów sprzedaży na rzecz innych osób w celu prowadzenia działalności lub zatrudnienia i pracy (zwanym dalej "Kupującym" w odpowiedniej formie); który dotyczy zakupu i sprzedaży towarów na stronie internetowej e-commerce dostawcy www.3dhodiny.sk.

Kontakt i informacje rozliczeniowe Sprzedawca:

Sentop, Ltd.

Orawski Podzámok 288

027 41 Oravský Podzámok

ID: 46835318

Firma handlowa zarejestrowana w Rejestrze Handlowym Sądu Rejonowego Żylinie, dział Sro, Insert nr 57677 / L

Tel: +421915371630

E-mail do kontaktu z konsumentami: 3dhodiny@3dhodiny.sk

Bankowcy: SK9083300000002600727165 BIC / SWIFT: FIOZSKBAXXX

Nadzór i monitorowanie organów:

Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI) www.soi.sk (elektroniczne wnioski zgłoszenia do przeglądu) Inspektorat SOI w regionie Žilina, podmiejskiego 71, 011 79 Žilina 1, +421417632130

 

Ciało sporów konsumenckich:

Centrum Konsumenckie - organizacja non-profit, Andy'ego Warhola 33, 068 01 Medzilaborce

www.spotrebitelskecentrum.sk (rejestr elektroniczny do rozstrzygania sporów)

podatelna@s-c.sk; +421 2 21 02 59 60

Postanowienia ogólne

1. Niniejsze warunki i zastrzeżeniach, które weszło w życie w dniu zawarcia umowy sprzedaży są integralną częścią umowy kupna. Jeśli sprzedający i kupujący zawrzeć pisemne umowy kupna, w którym zgadzają się oni warunki odstępstw od tych skarg handlowych i warunków, postanowienia umowy sprzedaży ma pierwszeństwo przed niniejszymi warunkami reklamacji. Tak ustalone terminy mogą być sprzeczne z innymi przepisami (terminu zwrotu, okresu gwarancji, etc.).

2. Dodatkowa umowa, celem tych skarg handlowych i warunków oznacza umowę na podstawie której nabywca nabywa towary lub jest on usługi, a w związku z umową zakupu, jeżeli towary zostały dostarczone lub usługi świadczone przez sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie ich zgody.

3. Wyświetla cenę zakupu towarów w dowolnym www.3dhodiny.sk www e-commerce prowadzonym przez sprzedającego, a także zawiera podatku od wartości dodanej według stawki określonej ustawodawstwa Republiki Słowackiej i nie obejmuje kosztów frachtu i inne usługi dodatkowe. Wszystkie działania są ważne do wyczerpania zapasów, chyba że w konkretnych towarów zaznaczono inaczej.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów wymienionych na dowolnej stronie internetowej e-commerce, obsługiwany przez sprzedającego. Zmiana ceny towarów nie stosuje się do umów sprzedaży zawartych przed zmianą cen, bez względu na to, że nie został jeszcze dostawy.

5. W przypadku, gdy sprzedawca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wynikających z obowiązującego ustawodawstwa Republiki Słowackiej lub Wspólnot Europejskich lub w tych warunkach gospodarczych i reklamacji, kupujący może skorzystać z prawa do sprzedawcy za pośrednictwem forum.

6. E-Shop lub elektroniczne systemy informacyjne sprzedawca oznacza publicznie dostępny system komputerowy, przez który użytkownik może sprawić, że towary lub usługi zamówień.

7. wyroby, produkty i usługi, wszystkie produkty opublikowane na stronie internetowej Electronic Commerce www.3dhodiny.sk.

II. Metoda zamykania umowy kupna

1. Wniosek o udzielenie niniejszego zamówienia wysyłane nabywców, w dniu realizacji zlecenia osiągnął 18-ty rok życia, sprzedawca w formularzu wysyłania formularza na stronie internetowej sprzedawcy wysłał wniosek do niniejszej umowy, której przedmiotem jest zbycie prawa własności towary oznaczone przez kupującego w cenie zakupu i na warunkach określonych w tej kolejności ( "Rozporządzenie").

2. Po wysłaniu zamówienia na kupującego otrzymuje swój adres e-mail automatycznie wykonywane zawiadomienie o celu sprzedawcę systemu elektronicznego ( "Potwierdzenie otrzymania zamówienia"). Adres e-mail, kupujący może, w razie potrzeby otrzymać wszelkie dodatkowe informacje na temat jego rozkazy.

3. potwierdzenie odbioru zawiera informacje, że sprzedający otrzymał rozkaz, ale nie przyjmuje propozycję zawarcia umowy kupna.

4. Potwierdzenie zamówienia przez sprzedającego którym umowa sprzedaży, zgodnie z którą możliwe jest do zmiany, odwołania lub zmieniona jedynie w drodze wzajemnego porozumienia między kupującym a sprzedającym, chyba że ustawa lub inne przepisy zapewnia inak.

5. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa dźwięku forma faktury lub faktur w formie elektronicznej lub na piśmie do nabywcy lub zwrot ceny zakupu za pomocą elektronicznych urządzeń płatniczych lub innego właściwego potwierdzenia otrzymania zlecenia i zgadza się z umowy przez predajcu.

6. Sprzedawca jasne, jednoznaczne, jasne i niewątpliwe sposób poinformować nabywcę przed złożeniem zamówienia do informacji udzielanych przed zawarciem umowy dotyczącej skarg, kredytów, handlu, transportu i innych warunków, tak aby kupujący informowany:

A). główne cechy towarów lub rodzaj wykonanych usług, w zakresie odpowiednim do środka porozumiewania się oraz danych towarów lub usług informuje właściwej stronie produktu, e-commerce dostawcy,

B). nazwę firmy i siedzibę sprzedawcy do informowania odpowiedniego sub-stronicowy dostawcą e-commerce i nie l.1 tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

C). Numer Sprzedawca telefonu oraz inne informacje, które są ważne, aby skontaktować się z kupującym ze sprzedającym, a zwłaszcza jego adres poczty elektronicznej i numer faksu, jeśli w ogóle, zgłaszane odpowiednim podstronie i e-commerce dostawcy Sztuki .1 te warunki handlowe i skargi, które są umieszczone odpowiednia podstrona sprzedawca e-commerce;

D). adres sprzedawcy, gdzie kupujący może złożyć towary lub usługi wniosków do złożenia skargi lub jakąkolwiek inną inicjatywę, informuje The Art .1 tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

E). łączna cena towarów lub usług, w tym podatku od wartości dodanej i innych podatków, lub w przypadku gdy charakter towarów lub usług, a cena nie może być racjonalnie ustalona z góry, sposób, w jaki cena jest obliczana, jak również transportu, dostawy, transportu i innych kosztów i opłat lub jeśli takie koszty i opłaty nie może być ustalona z góry na fakt, że nabywca będzie zobowiązany do informowania właściwej stronie produktu, sprzedawca e-commerce,

F). warunki płatności, warunki dostawy, termin, w którym sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów lub usług, w odniesieniu do informacji na temat procedury składania wniosków i przetwarzania reklamacji, skarg i sugestii nabywca poinformował odpowiednie artykuły tych warunkach postępowania i roszczenia są umieszczone na odpowiedniej podstronie elektronicznej handel sprzedawca,

G). informacje o nabywcy prawa do odstąpienia od umowy, warunki, terminy oraz procedury wykonywania prawa odstąpienia od umowy w żadnym L.10 poinformowana o tych skarg i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

H). przekazaniem formularza odstąpienia od umowy informował w art .10 i aneksji tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie e-commerce dostawcy; sprzedawca dał sobie również formularz odstąpienia od umowy załączonej do tych skarg handlowych i warunków, które súumiestnené odpowiedni podstrona e-commerce dostawcy

I). Informacja, że ​​jeśli kupujący odstępuje od umowy, ponosić koszty zwrotu towaru do sprzedawcy, zgodnie z § 10 ust. 3 ustawy nr. 102/2014 Z.z. w sprawie ochrony konsumentów w przypadku sprzedaży towarów lub usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umów zawartych poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedawcy oraz o zmianie niektórych ustaw (dalej: "ustawa o ochronie konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość"), aw przypadku umowy sprzedaży z koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą być odesłane pocztą poinformował w art .10 tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

J). obowiązki kupującego zapłacić sprzedającemu cenę za usługę rzeczywiście dostarczoną przez § 10 ust. 5 ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży na odległość, w przypadku odstąpienia od umowy, służby po sprzedawcy udzieliła wyraźnej zgody na mocy § 4 ods. 6 ustawy o ochronie konsumentów w sprzedaży na odległość w żadnym L.10 poinformowana o tych skarg i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

K). okoliczności, w których nabywca traci prawo odstąpienia poinformował w art .10 tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

L). List odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru lub usługi sek. § 622 i 623 kodeksu cywilnego poinformował w żadnym L.8 skargi te zawodowe i warunki, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie e-commerce dostawcy,

M). Istnienie i szczegółowe informacje dotyczące gwarancji udzielanych w sprzedawca lub producent podlega surowszych zasad określonych w przepisach. § 502 Kodeksu cywilnego, jeżeli jest to producent lub sprzedawca zapewnia, jak również istnienie i warunki pomocy i usług świadczonych na rzecz kupującego po sprzedaży towarów lub usług, jeżeli taka pomoc jest przyznawana, poinformował właściwej stronie produktu oraz e-commerce dostawcy art. 9 skargi te zawodowe i warunki, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie e-commerce dostawcy,

N). istnienie odpowiednich kodeksów postępowania, które jest sygnatariuszem sprzedawcy, jak i sposób, w którym nabywca może zapoznać się z nimi i uzyskać ich tekst informujący właściwej stronie produktu, e-commerce dostawcy;

O). Czas, w przypadku umowy na czas określony; w przypadku umowy zawartej na czas nieokreślony lub w przypadku umów, dla których zostaje automatycznie przedłużone jego ważności, informacje o warunkach rozwiązania umowy powiadamiają odpowiednią stronę produktu, e-commerce dostawcy oraz w takich warunkach postępowania i roszczenia są umieszczone na odpowiedniej podstronie sprzedawca,

P). Minimalny czas trwania kupującego wynikających z umowy sprzedaży, gdy umowa kupna daje nabywcy takiego przedsięwzięcia, poinformował właściwej stronie produktu oraz e-commerce z dostawcą w tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

R). Obowiązkiem kupującego zapłacić zaliczkę lub dostarczyć inne zabezpieczenie finansowe na wniosek sprzedawcy i warunków obowiązujących w przypadku świadczenia stosuje się, jeżeli umowa kupna daje nabywcy takiego zakładu;

S). funkcjonalność, w tym również stosowanych środków ochrony technicznych w celu zapewnienia, że ​​zawartość elektronicznego, w stosownych przypadkach, informuje właściwą stronę produktu i e-commerce sprzedawca w tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

T). Zgodność zawartości elektronicznego ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, że sprzedawca wie lub jest uzasadniony oczekiwać, że posiada wiedzę, gdzie to właściwe, poinformować odpowiednią stronę produktu, e-commerce dostawcy oraz w takich warunkach postępowania i roszczenia są umieszczone na odpowiedniej podstronie e-commerce sprzedawca,

U). możliwości i warunki do rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej poprzez alternatywne metody rozwiązywania sporów, jeśli sprzedający zgodził się na korzystanie z systemu informować na stronie producenta i e-commerce w tych skarg handlowych i warunków,

V). procedury niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży, tak aby niezbędne czynności opisane w tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie dostawcy e-commerce,

W). że umowa sprzedaży zostanie zapisana elektronicznie przez sprzedającego i kupującego dostępnym po jej nabywców żądać na piśmie poinformować odpowiednią stronę produktu, e-commerce dostawcy oraz w takich warunkach postępowania i roszczenia są umieszczone na odpowiedniej podstronie e-commerce dostawcy

X). że język przeznaczona do zawarcia języku słowackim przeszkolona na temat właściwej stronie produktu oraz e-commerce dostawcy w tych skarg handlowych i warunków, które są umieszczone na odpowiedniej podstronie e-commerce sprzedawca.

7. Jeśli sprzedający nie spełnił wymogów informacyjnych dotyczących wypłaty dodatkowych opłat lub innych kosztów, zgodnie z art. 2 pkt 6 pkt. e) zarzuty te zawodowe i warunki lub kosztów zwrotu towarów na podstawie art. 2 6. punkt. i) skargi i te warunki handlowe, kupujący nie jest zobowiązany do dodatkowych kosztów lub opłat zapłacić.

III. Prawa i obowiązki sprzedawcy

1. Sprzedawca zobowiązany jest:

A). dostarczyć na zamówienie potwierdzone przyjęcia towaru do kupującego w uzgodnionej ilości, jakości oraz ram czasowych i owinąć go lub zorganizować transportu, które są niezbędne dla ich zachowania i ochrony;

B). aby upewnić się, że dostarczone towary spełniają obowiązujące ustawodawstwo SR

C). niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży najpóźniej wraz z dostawą towaru do kupującego o potwierdzenie zamówienia zakupu na trwałym nośniku, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zawiera on wszystkie informacje, o których mowa w pkt 2.6. łącznie z formularza odstąpienia od umowy kupna;

D). nad do nabywcy najpóźniej wraz z towarami, w formie pisemnej lub elektronicznej wszystkie dokumenty niezbędne do przyjęcia i wykorzystania towarów i innych dokumentów przewidzianych przez obowiązujące ustawodawstwo Republiki Słowackiej (w instrukcjach języka słowackiego, karta gwarancyjna, opakowaniu, faktura).

2. Sprzedawca ma prawo do właściwej i terminowej zapłaty ceny nabycia od nabywcy dla towarów.

3. Jeśli ze względu na sellout lub niedostępności towarów nie jest w stanie sprzedający dostarcza towar do kupującego w terminie, uzgodnionym w umowie lub określone przez niniejsze Warunki i skarg warunkach lub po uzgodnionej cenie zakupu, sprzedawca musi podać wydajność zastępczej nabywcy lub możliwość dla kupującego do odstąpienia od umowy kupna (anulowania zamówienia)

4. Odstąpić od umowy lub anulować zamówienie, kupujący może wysłać dostawę. Jeżeli kupujący zapłacił cenę zakupu lub część wróciła do sprzedawcy wpłaconej przez cenę nabycia lub jej części w terminie 14 dni od otrzymania e-mail do odstąpienia od umowy zakupu, odpowiednio. Anulowanie zlecenia kupującemu na wskazany rachunek, chyba że strony postanowią inaczej. Jeśli kupujący w rozsądnym czasie nie podejmie zastępczej wydajność oferowaną przez sprzedawcę, czy odstępuje od umowy, sprzedający ma prawo odstąpić od umowy i jeżeli kupujący zapłacił cenę zakupu lub jakiejkolwiek ich części, sprzedający jest zobowiązany do zwrotu zapłaconej ceny zakupu lub jego część w ciągu 14 dni od daty otrzymania odstąpienia od umowy kupujący.

IV. Prawa i obowiązki kupujúceho

1. Nabywca był sprzedawca sobie sprawę z faktu, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty ceny z wyprzedzeniem o potwierdzeniu samego zamów.

2. Nabywca jest obowiązkowe

A). podejmuje zamówione i dostarczone towary,

B). zapłacić sprzedającemu uzgodnioną cenę zakupu w ustalonym terminie zapadalności, w tym kosztów dostawy towarów,

C). sprawdzić integralność pojemnika odpowiednio. również sam produkt na przejęcia i potwierdzenie integralności i dostawę towarów przez podpisem na kuriera dowodu dostawy lub arkuszach lub podpisem upoważnionego osób.

3. Kupujący ma prawo do dostarczenia na ilość, jakość, czas i miejsce uzgodnione przez strony.

V. Dostawa i płatność podmienky

1. Towary zostaną dostarczone do nabywcy w terminie podanym na stronie internetowej sprzedawcy zamówień.

2. Jeśli sprzedający i kupujący w umowie sprzedaży nie postanowiły inaczej, sprzedający musi dostarczyć rzecz nabywcy niezwłocznie i nie później niż w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy kupna. Jeśli sprzedający nie wywiąże się z obowiązku dostarczenia rzeczy w pierwszym zdaniu, kupujący prosi go, aby dostarczyć rzeczy w nim poprzez zapewnienie dodatkowych rozsądny okres czasu. Jeśli sprzedający nie dostarczy przedmiot w ciągu tego dodatkowego rozsądnym terminie, kupujący ma prawo do odstąpienia zamówienia.

3. Kupujący zgadza się z przedłużenia terminu, stosownie do potrzeb produkcji zamówionych towarów lub inne okoliczności

4. Wyświetlanie towarów na dowolnej stronie internetowej e-commerce, prowadzonym przez sprzedającego tylko ilustracji.

5. Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki, że towar i jego opakowanie od razu po porodzie. W przypadku istnienia wad towaru kupujący sporządza rejestr zakresu i charakteru wad towaru, którego dokładność jest potwierdzona przez kuriera lub sprzedawcy. Na tej podstawie utrwalenie została wydana, sprzedawca może odmówić przyjęcia kupujący następnie dostarczony towar z wadami lub potwierdzenie dostawy towaru z wadą, a tym samym w żaden sposób L.8 tych warunków biznesowych i skarg, zastrzeżenia wadliwego towaru od sprzedawcy lub kandydata. Jeżeli nabywca odmówi przyjęcia towarów dostarczanych z wadą, wszystkie racjonalnie poniesione koszty odesłania towaru do sprzedawcy ponosi sprzedawca.

6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:

A). opóźniona dostawa zamówionego towaru spowodowanych pocztą lub kurierem,

B). zawinione uszkodzenie przesyłki pocztą lub kurierem

C). każda non-delivery, które nastąpiło na skutek producenta (dostawcę) z powodu jakichkolwiek ograniczeń lub unieważnienia prawa do dystrybucji lub innego nieprzewidzianego przeszkody.

7. Kupujący jest uprawniony w przypadku niedostarczenia przez sprzedającego w terminie określonym w pkt 5.2. niniejszej Umowy odstąpić od umowy, a sprzedający jest zobowiązany do zwrotu Kupujący dokonał zapłaty części ceny zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży przelewem na rachunek bankowy wskazany przez nabywcy.

8. Kupujący może zapłacić za zamówienie:

- przelewem na rachunek bankowy: BIC / SWIFT SK9083300000002600727165: FIOZSKBAXXX

- przy odbiorze - w Internecie - płatność za pośrednictwem GoPay

- płatność za pośrednictwem PayPall,

- fakturę, w porozumieniu z spol. Sentop, s.r.o.

- w hotovosti.

9. Dla dostarczenia zamówionego towaru, sprzedający pobiera zryczałtowaną kosztów przesyłki w zależności od wybranego środka transportu, według aktualnego cennika przewoźników, podczas gdy kupujący jest informowany o cenie transportu przed wysłaniem zamów.

10. Sprzedawca może udzielić nabywcy:

A). zniżki cena za zarejestrowanie się w naszym e-sklepie,

B). zniżki dla powtórnych zakupów lub

C). rabatu na podstawie jednorazowej zapewniając jednocześnie promocyjne rabaty kupon nie może być kumulować.

VI. Zakup cena

1. Cena nabycia towarów uzgodnione w umowie pomiędzy kupującym i sprzedającym dla kupującego jest przed wysłaniem zamówienia jasne, a także wcześniej potwierdzona lub zwykłą fakturę. Jeżeli cena nabycia aw potwierdzenia otrzymania zamówienia wyższej niż cena dla identycznych towarów wskazanych w ofercie handlu elektronicznego w momencie złożenia zamówienia przez kupującego, sprzedający przekazuje nabywcy wiadomości z informacjami o ofercie nowej ceny zakupu w innym tempie, które jest uważane sprzedającego do zawarcia nowej umowy sprzedaży że nabywca musi wyraźnie potwierdzić e-mailem lub pisemnie w celu ważnego zawarcia traktatu zakupu

2. Cena nabycia towarów, jeżeli Katalog przewijania może zostać zwiększona o transporcie i przeładunku lub innych opłat rozsądnie poniesione w związku z dostawą towarów do nabywcy. , Cena nabycia przed wysłaniem zamówienia jest ostateczna i obowiązuje dla stron zgodnie z artykułem 6 ust. 1 niniejszych Ogólnych Warunków i skarg warunki.

3. Nabywca musi zapłacić cenę zakupu łącznie z kosztami dostarczenia towaru.

4. Za datę zapłaty uznaje się dzień, w którym cała cena nabycia dobro sprzedawca.

5. Nabywca musi zapłacić cenę zakupu towaru w uzgodnionym przez drodze umowy sprzedaży na co sprzedawca zgodził się na zawarcie umowa.

6. Jeżeli kupujący nie zapłaci sprzedającemu całą cenę zakupu do momentu dostarczenia i strony nie zgadzają się co do zapłaty ceny zakupu towarów w ratach, sprzedawca ma prawo odmówić dostarczenia kupujący.

7. towarów. Koszty związane z towarami instalacja lub vynáškou lub inne koszty nieuwzględnione w cenie zakupu i sprzedaży usług, nabywca nie ma obowiązku zapewnić.

VII. Nabycie i przeniesienie ryzyka uszkodzenia towaru.

1.Kupujący nabywa prawo własności do towarów aż do całkowitej zapłaty pełnej ceny zakupu towarów. Ryzyko uszkodzenia towaru przechodzi na kupującego, gdy nabywca lub osoba trzecia działająca jako kupujący bierze towar od sprzedawcy lub jego przedstawiciel powołany do dostarczenia towaru lub gdy to zrobić w odpowiednim czasie, w chwili gdy sprzedawca umożliwia nabywcy do rozporządzania towarami i towarów nabywcy nie przejmie.

VIII. Procedura reklamacji (odpowiedzialność za wady, roszczenia gwarancyjne)

1. Pierwsze Jeżeli towary mogą zostać usunięte wady, kupujący ma prawo do wolności, terminowo i prawidłowo usunięte. Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie usunięte wady. Powyższe nie ma zastosowania w przypadku obniżenia żywotności i wydajności towarów lub normalnego zużycia towarów głównie akumulatorów i lampy.

2. Kupujący mogą zamiast usuwania usterek wymagają wymiany towaru lub jeżeli wada dotyczy tylko towarów, wymienić elementy, jeśli drużyna nie prowadzi do nieuzasadnionych kosztów dla sprzedawcy w stosunku do ceny towaru lub nasilenia vady.

3. Sprzedawca zawsze może zamiast usuwania wady wymienić wadliwy towar na idealny, jeśli kupujący nie powoduje poważne ťažkosti.

4. Jeżeli towar usterka nie może zostać usunięta, a które uniemożliwia towary, które mają być stosowane właściwie jako rzecz bez wady, kupujący ma prawo do wymiany towaru lub ma prawo do odstąpienia od umowy. Te same prawa przysługują kupującemu, chociaż w przypadku demontowanych wad, ale kupujący nie jest dla powtórnego wystąpienia wady po naprawie lub z powodu większej liczby towarów niezgodnych prawidłowo podjąć.

5. W przypadku innych nieusuwalnych wad, kupujący ma prawo do rozsądnego zniżki od cenowym.

6. Sprzedawca nabywca dowiedział się o jego prawach na nim z ust. § 622 Kodeksu cywilnego (sekcja 8.1 do 8.3 niniejszych warunków biznesowych i skarg) oraz prawo na nim z ust. § 623 Kodeksu cywilnego (sekcja 4.8 do 5.8 niniejszych warunków biznesowych i reklamacji) poprzez umieszczenie tych warunków biznesowych i skargi do odpowiednich stron podrzędnych sprzedających e-commerce i kupujący miał możliwość odczytać je w czasie przed wysłaniem zamów.

7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej i nabywca musi złożyć wniosek przez sprzedawcę lub przez wyznaczoną osobę. Informacja identyfikacji osób i miejsc serwisowych dla obsługi klienta znajdują się na odwrocie karty gwarancyjnej lub uzyskać od sprzedawcy, nabywcy na zamówienie przez telefon lub emailu.

8. Na rozpatrywania skarg są objęte ważnym sprzedawcy postępowania reklamacyjnego, że art. 8 z tych warunków biznesowych i skarg. Kupujący został należycie powiadomiony o postępowaniu reklamacyjnym oraz informacje o warunkach i sposobie zastrzeżenia towarów, zawierający informacje o tym, gdzie można zastosować reklamacja i przeprowadzania napraw gwarancyjnych zgodnie z ust. § 18. 1 ustawy nr. 250/2007 dla. na zewnątrz. ochrona konsumentów oraz zmian w Słowackiej Rady Narodowej. 372/1990 Sb. w sprawie wykroczeń, z późniejszymi zmianami ( "Ustawa") w czasie przed zawarciem umowy, poprzez umieszczenie tych warunków biznesowych i skargi do odpowiednich pod-stronie sprzedających e-commerce i kupujących miał okazję do czasu przed wysłaniem kolejność czytania ich.

9. Procedura skarg dotyczy towarów zakupionych przez nabywcę od sprzedającego w formie e-commerce e-commerce dostawcy.

10. Kupujący ma prawo w Ważny do sprzedawcy odpowiedzialności za uszkodzenia towarów obejmuje tylko towar, który wykazuje wady, do których producent, dostawca lub sprzedawca nie jest on objęty gwarancją oraz zakupiono od sprzedawcy.

11. Jeśli produkt ma wady, kupujący jest uprawniony do żądania, w zakładzie Sprzedającego zgodnie z ust. § 18. 2 ustawy, tak aby dostarczyć towar do siedziby sprzedającego, a sprzedający dostarcza wyrażenie woli kupującego dochodzić swoich praw na podstawie art 8 ust 1 do 5 z tych skarg i warunków handlowych ( "zawiadomienie o złożeniu zażalenia"), np. W formie wypełniony formularz reklamacji, który jest umieszczony na odpowiedniej podstronie e-commerce sprzedawcy. Sprzedawca poleca towary, gdy zostały one wysłaniem skargi do ubezpieczania. COD Przesyłki sprzedający akceptuje. kupujący jest zobowiązany do zawiadomienia o wykonywaniu roszczenia prawdziwie podać wszystkie wymagane informacje, w szczególności gatunków punktowych oraz zakres wad towaru, kupujący będzie również wskazać, które z ich praw wynikających z tego przepisu. § 622 i 633 kc zastosować. kupujący ma prawo żądać i osoba upoważniona przez producenta towarów do wykonywania napraw gwarancyjnych (dalej "wyznaczona osoba") , Wykaz wyznaczonych osób wymienionych w karcie gwarancyjnej i przesłać go do nabywcy na jego prośbę sprzedawca.

12. Sprzedawca lub kupujący wyznaczona osoba wydaje świadectwo złożenia reklamacji towaru w odpowiedniej formie wybranej przez sprzedającego, na przykład. w formie poczty elektronicznej lub na piśmie, który jest zobowiązany do wskazania twierdził wady towaru, i po raz kolejny instruować konsumentów o ich prawach, wypełnia swoich obowiązków wynikających z art 8 pkt pierwszej trzecia tych warunków biznesowych i zażalenia (UST. § 622 kc) oraz prawo do niej na podstawie art 8 ust 4 i 5 niniejszych warunków biznesowych i skarg (ust. § 623 Kodeksu cywilnego). Jeżeli reklamacja zostanie wprowadzone w życie za pomocą środków porozumiewania się na odległość, sprzedający jest zobowiązany do potwierdzenia złożenia reklamacji dostarczone do nabywcy niezwłocznie; Jeśli nie może natychmiast wydać certyfikatu, musi być dostarczone bez zbędnej zwłoki, najpóźniej wraz z dowodem zapłaty roszczenia; potwierdzenie złożenia skargi nie może być wydana, jeżeli nabywca ma możliwość wykazania skargi przez inną  sposób.

13. Kupujący ma prawo do decydowania, który z jego praw wynikających z przepisu. § 622 i usta. § 623 Kodeksu cywilnego stosuje i jest zobowiązany niezwłocznie informuje o decyzji sprzedającego. Na podstawie decyzji kupującego, który ich praw wynikających z przepisu. § 622 i usta. § 623 Kodeksu cywilnego stosuje, sprzedający lub osoba wyznaczona określi sposób skarga na podstawie ust. §2. m) ustawy natychmiast, skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni od rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy złożona ocena techniczna stanu towaru w ciągu 30 dni od daty postępowania reklamacyjnego. Po określeniu sposobu dostawcy skargi lub powierniczych roszczenia są rozliczane natychmiast, w odpowiednich przypadkach, reklamacja może wyposażyć później. Skarga nie powinna trwać dłużej niż 30 dni od daty złożenia wniosku. Po upływie terminu zapłaty roszczenia, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy lub prawo do wymiany towaru na nowy towar.

14. Jeżeli kupujący twierdzą towarów, stosuje się przez pierwsze 12 miesięcy od umowy sprzedaży, sprzedawca może rozstrzygać skargi odrzuceni jedynie na podstawie opinii ekspertów lub opinii wydanej przez autoryzowany, zgłoszone lub akredytowanym osoba lub opinią wyznaczonej osoby (zwanej dalej "ekspertyzy towarów"). Niezależnie od wyniku oceny eksperta nie może żądać od sprzedawcy do nabywcy kosztami ekspertyzy dotyczące towarów, oraz innych kosztów związanych z ekspertów towaru.

15. Jeżeli produkty skarg nabywca będzie 12 miesięcy po zawarciu umowy zakupu, a sprzedający odrzucił, osoba, która wyposażona reklamacji obowiązkowo dowód skargi do wskazania, który kupujący może odesłać produkt do profesjonalnego osądu. Jeżeli kupujący wysyła towar do wiedzy wyznaczonej osoby, dla których dowód załatwianiu reklamacji, koszty ekspertyz towarów, jak również wszystkie inne związane z nimi koszty rozsądnie poniesione zostaną poniesione przez sprzedającego, niezależnie od wyroku ekspertów wynik. Jeżeli ocena eksperta kupujący pokazuje odpowiedzialności sprzedającego za wady reklamowanego towaru może twierdzić, stosowanych raz; podczas wykonywania ekspertyz towarów, okres gwarancji ulega zawieszeniu. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu nabywcy w terminie 14 dni od daty wniesienia reklamacji ponownie wszystkie koszty ekspertyzy dotyczące towarów, jak również wszystkie związane z tym koszty poniesione racjonalnie. Ponownie złożona reklamacja nie może odrzucone.

16. Kupujący ma prawo do skorzystania z prawa do odpowiedzialności za wady, których sprzedawca w chwili zawarcia umowy, lub które zawiadomienia, uwzględniając okoliczności, w których umowa kupna została zawarta, miał znać.

17. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany wadliwego produktu z innym nienagannej produktu z tych samych lub lepszych parametrach technicznych, jeżeli nabywca nie powoduje poważne trudności.

18. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady towaru:

A). w przypadku oczywistego błędu przez nabywcę w celu sprawdzenia kontroli przesyłek w dostawie i nie zawiadomiła przedstawiciela sprzedającego zgodnie z sekcją 5.8 te skargi i warunków prowadzenia działalności gospodarczej,

B). Jeżeli kupujący skorzystał ze swojego prawa dotyczącego odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru przez końcem okresu gwarancyjnego ciężarowego

C). Jeżeli towar wady mechaniczne uszkodzenie towaru przez nabywcę,

D). Jeżeli wada towaru spowodowanych przez użycie towarów w warunkach, które nie odpowiadają ich intensywności, wilgotności, chemiczne i mechaniczne efekty produktów przyjaznych dla środowiska,

E). Jeżeli towary wady wynikające z niewłaściwego obchodzenia się, eksploatacji, lub brak opieki dla towarów,

F). Jeśli wada towaru pochodzi uszkodzenia towaru z nadmiernym obciążeniem lub niezgodnego z warunkami określonymi w dokumentacji lub ogólnymi zasadami korzystania z dóbr,

G). Jeżeli towar wada pochodzi nieuniknione uszkodzenia towarów i / lub nieprzewidzianych zdarzeń

H). Jeżeli wada powstała towary uszkodzone towary przypadkowe zniszczenia i przypadkowego pogorszenia,

I). W przypadku towarów wadliwych wynikające z niewłaściwego obchodzenia się, zalania, pożaru, statycznej i elektryczności atmosferycznej lub innej siły wyższej,

J). Jeżeli towar pochodzi zakłócenia wad towarów nieuprawnionym osoby.

19. Sprzedający jest zobowiązany do rozliczenia reklamacji oraz zakończyła postępowania reklamacyjnego w następujący sposób:

A). dowiezienie naprawionego towaru

B). wymiany towarów,

C). zwrot kosztów zakupu,

D). uiszczanie odpowiedniej zniżki od ceny towaru,

E). pisemne zawiadomienie do akceptacji przez sprzedającego konkretnej transakcji,

F). uzasadnienie odmowy twierdzą, że towary

20. Sprzedający jest zobowiązany do jak rozpoznać zażalenie oraz uregulowania należności w formie pisemnego dokumentu do nabywcy w terminie 30 dni od daty oświadczenia osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera i dostawa

21. Wynik reklamacji będzie sprzedawca niezwłocznie zawiadomić kupującego po zakończeniu postępowania reklamacyjnego przez telefon lub e-mail, a on będzie ze wzgl towarów. przez e-mail służbie rozpatrywania skarg

22. Okres gwarancji wynosi 24 miesięcy od daty otrzymania towaru. Dotyczy to chyba określane dla poszczególnych przypadków iná.

23.Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym kupujący może wykorzystywać towary z powodu naprawy gwarancyjnej towar.

24. W przypadkach, w których towary kupujący otrzyma nowy dokument, który będzie zawierał informacje na temat wymiany towarowej, a także wszelkie inne dolegliwości stosuje się do umowy zakupu i dowód tego zarzutu. W przypadku wymiany towaru na nowy okres gwarancyjny zaczyna biec ponownie od dnia otrzymania nowych produktów, ale tylko dla nowej tovar.

25. Jeśli chodzi o wady wymiennego, roszczenie zostanie wyposażony zgodnie z decyzją kupującego w następujący sposób:

A). Sprzedawca gwarantuje, do usunięcia wady lub

B). sprzedawca wadliwego vymení towarów.

26.Jeśli chodzi o wady wymiennego, a kupujący określa niezwłocznie, zgodnie z artykułem 8 pkt 15 tych skarg i warunków, jak skarga ma być zamontowany, roszczenie sprzedającego wyposażyć usuwania vady.

27. Jeśli jest to defekt, które nie mogą być usunięte, albo jeden, wielokrotnie powtarzanych wymiennego wadę lub większej liczby różnych wymiennych wad, które uniemożliwiają towary mają być stosowane właściwie bez takich wad, reagują sprzedawca w zależności od decyzji reklamacji kupującego w sposób następujący:

A). Towar zamian za inne towary funkcjonalnych takich samych lub lepszych parametrach technicznych, lub

B). jeżeli sprzedawca nie może wykonać wymianę towaru na inny, uregulować roszczenie o zwrot ceny zakupu.

28. Jeśli jest to defekt, które nie mogą być usunięte, lub jeden kilkakrotnie powtarzane wadę wymiennego lub większej liczby różnych wymiennych wad, które uniemożliwiają towary mają być stosowane właściwie bez takich wad, a kupujący od razu określa się zgodnie z artykułem 8 pkt 15 skargi te i warunki, w jaki sposób skarga ma być zamontowany, roszczenie sprzedającego wyposaża wymiany towaru w przypadku innych towarów funkcjonalnych takiej samej lub lepszej technicznej parametrów.

29.Skarga dotyczy jedynie wad w pozwie i stosowania świadectwa złożenia towarów skargi na podstawie artykułu 8 pkt 14 tych skarg i warunki handlowe.

30. Dla celów zastrzeżeniach wielokrotnie powtarzane wymiennego wadę uważa się być występowanie jednej z otwieranych wad więcej niż dwa razy.

31. Dla celów zastrz dla większej liczby różnych wymiennych występowania defektów badanego więcej niż trzy różne wyjmowane jednocześnie wady.

32. Autoryzowany nabywcą skargi jest brak zgodności po skorzystał z prawa i zwrócił się do sprzedawcy, aby usunąć wady towaru przez art 8 ust 1 t ychty skarg i warunków prowadzenia działalności gospodarczej, a spożywane niezależnie od wyniku sprawy nie ma jeszcze prawo do takiej samej unikalnej wadą (wada nie tego samego typu) stosuje opakovane. reklamacji.

33. Przepisy art. 8 z tych skarg i warunków prowadzenia działalności gospodarczej w sposób wyraźny nie mają zastosowania do podmiotów, które nie spełniają definicji konsumenta określonej w przepisach. §2. a) Akt.

IX. Dane osobowe i ich ochrony

1. Kupujący może w każdym czasie przeglądu i zmienić dane osobowe dostarczone, a także zrezygnować z rejestracji logując się na stronie internetowej e-commerce pod adresem http: //www.3dhodiny.sk.

2. Sprzedawca informuje, że na podstawie kupującego przepisu. § 10 ust. 3 pkt. b) ustawy nr. 122/2013 Z.z. o ochronie danych osobowych oraz o zmianie niektórych ustaw, z późniejszymi zmianami ( "Znoot"), sprzedawca, a operator jest w trakcie zawierania umowy kupna na przetwarzanie danych osobowych nabywcy, bez jego zgody, jak dana osoba, od przetwarzania danych osobowych przez nabywcę zostanie przeprowadzona sprzedawca w relacji przed zawarciem umowy z kupującym i kupującego przetwarzania danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy sprzedaży, która działa jako nabywca jednej ze stron.

3. Kupujący może wybrać pole wyboru przed wysłaniem zlecenia o wyrażeniu zgody na sek. § 11 ust. 1 ustawy, że sprzedający i utrzymać przetwarzanych danych osobowych, w szczególności tych wymienionych powyżej i / lub są niezbędne dla sprzedającego dotyczące przesyłania informacji o nowościach, zniżkach i promocjach do towarów i przetwarzają je we wszystkich swoich systemów informatycznych dotyczące przekazywania informacji o nowych produktach, zniżek i promocji oferowanych towarów.

4. Sprzedawca zgadza się, że dane osobowe kupującego i obróbce zgodnie z obowiązującym prawem SR.

5. Sprzedawca oświadcza, że, zgodnie z ust. § 6 ods. 2 czcionki. c) Znoot dane osobowe uzyskane wyłącznie do celów określonych w takie zachowanie i roszczeń warunków.

6. Sprzedawca oświadcza, że, zgodnie z ust. § 6 ods. 2 czcionki. e) Znoot będzie gromadzić dane osobowe do celów innych niż określone tych warunków biznesowych i skarg oddzielnie i upewnić się, że dane osobowe są przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie w sposób, który odpowiada w celu, dla którego zostały zebrane, oraz że nie będzie gromadzić dane osobowe uzyskane dla innych účely.

7. Kupujący wyraża zgodę sprzedającego, zgodnie z pkt 9.5 niniejszych skarg i warunków umów na czas określony, aby spełnić cel przetwarzania danych osobowych nabywcy. Sprzedający po spełnieniu celów przetwarzania niezwłocznie zapewnić zniszczenie danych osobowych nabywcy. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez kupującego można wycofać w dowolnym momencie w formie pisemnej. Zgoda wygasa w ciągu jednego miesiąca od dnia otrzymania odwołania do kupujących predávajúcemu.

8. Kupujący będą przed wysłaniem zlecenia o sprawdzenie pola przed wysłaniem zamówienia potwierdzający, że sprzedający jest wystarczający, jasny i niepowtarzalnym sposób, powiedział:

A). jego dane identyfikacyjne zawarte w art. 1. Niniejsze warunki handlowe i skargi;

B). informacji umożliwiających identyfikację osób trzecich, co jest firmą, która dostarczy zamówionego towaru do kupującego tak, że dane te są podane w przyjęciu

C). Celem danych osobowych, co jest to umowa między sprzedającym a kupującym; d). który będzie przetwarzać dane osobowe kupującego w nazwie zakresu, stałego adresu, włącznie z kodem pocztowym, numer telefonu i adres e-mail, jeżeli nabywca jest osobą fizyczną, a do tego stopnia, nazwa firmy, adres, w tym kod pocztowy, numer identyfikacyjny, numer telefonu i adres e-mail, jeżeli nabywca podmiot;

D). że wymagane informacje osobiste kupujący musi poskytnúť.

9. Sprzedawca oświadcza, że ​​będzie przetwarzać dane osobowe zgodnie z dobrymi obyczajami i będzie działać w sposób, który nie Znoot lub innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich nie do obejścia. Sprzedawca oświadcza, że ​​zgoda osoby, której dane nie będą egzekwować, ani warunkowa z groźbą odrzucenia umownych relacji, usług, towarów lub obowiązek w predávajúcemu.

10. Kupujący ma prawo, na pisemny wniosek sprzedawcy vyžadovať

A). potwierdzenia, czy dotyczące go dane osobowe są przetwarzane,

B). celem przetwarzania danych osobowych,

C). powszechnie zrozumiałej formie o przetwarzaniu ich danych osobowych w systemie informatycznym, a jego status w zakresie

C1). określenie sprzedawcy i przedstawiciela sprzedającego, jeżeli został ustanowiony;

C2). Dane identyfikacyjne pośrednika; Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli sprzedawca w celu uzyskania danych osobowych nie postąpić zgodnie z § 8 Znoot

D). powszechnie zrozumiałej formie dokładnych informacji o źródle, z którego ma swoją przetwarzania danych osobowych,

E). powszechnie zrozumiałej formie amortyzacji danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu F). Dodatkowe informacje, które bierze pod uwagę wszystkie okoliczności i warunki przetwarzanie danych osobowych konieczne dla kupującego w celu zagwarantowania praw i słusznych interesów w zakresie, w szczególności:

F1). pouczenie o dobrowolności lub dostarczenia żądanych danych osobowych; jeżeli sprzedawca uzyskuje dane osobowe nabywcy za zgodą kupującego zgodnie z § 11 Znoot zawiadomić jego też czas na zgodę, a jeżeli obowiązek kupującego dostarczenie wyników danych osobowych z bezpośrednio wiążące prawnie wiążącego aktu Unii Europejskiej, międzynarodowej wiążącej Słowację Traktatu lub z prawem sprzedawca powiadamia nabywcy podstawy prawnej, że nakłada ten obowiązek i informują ją o konsekwencjach odmowy udostępnienia danych osobowych,

F2). Informacje na temat osób trzecich, jeśli oczekuje się, lub że ich dane osobowe będą pod warunkiem,

F3). Zakres beneficjentów, oczekuje się, czy to jest jasne, że ich dane osobowe będą udostępniane;

F4). forma ujawnienia, jeśli dane osobowe mają być publikowane,

F5). krajów trzecich, oczekuje się, czy to jest oczywiste, że w tych krajach do przeprowadzenia transferu danych osobowych,

G). naprawa nieprawidłowych, niekompletnych lub nieaktualnych danych osobowych, które są przedmiotem przetwarzania

H). Zniszczenie jego danych osobowych, w przypadku spełnienia celów ich przetwarzania; jeżeli przedmiotem oficjalnych dokumentów zawierających dane osobowe mogą zażądać zwrotu,

I). Zniszczenie dane osobowe podlegające przetworzeniu w przypadku Znoot naruszenia lub innych właściwych przepisów prawnych SR.

11. Kupujący, na podstawie pisemnego wniosku wolnego przysługuje Sprzedającemu przeciwstawienia: przetwarzania ich danych osobowych, co oznacza, że ​​są lub będą przetwarzane dla celów marketingu bezpośredniego bez jego zgody i zasięgnąć ich zniszczenie,

A). Wykorzystanie danych osobowych zawartych w § 10 ust. 3 pkt. d) dla celów marketingu bezpośredniego w komunikacji pocztowych, albo

B). Przekazywanie danych osobowych, o których mowa w § 10 ust. 3 pkt. d) do bezpośredniego marketingu.

12. Kupujący na podstawie wolnej pisemny wniosek ma prawo do Sprzedającego do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadkach, zgodnie z § 10 ust. 3 pkt. a), e), f) lub g) Znoot mówiąc uzasadnione powody lub przedstawiając dowody na naruszenie jego praw i słusznych interesów, które są lub mogą być konkretny przypadek takie przetwarzanie danych osobowych jest uszkodzona; O ile nie uniemożliwiają względy prawne i zostanie stwierdzone, że sprzeciw jest uprawniony do kupującego, sprzedający jest zobowiązany do przetwarzania danych osobowych, które kupujący twierdził, bez zbędnej zwłoki, bloku i zniszczonych, jak tylko pozwalają na to okoliczności.

13. Nabywca na pisemny wniosek osobiście lub, jeśli sprawa jest pilna, ma też prawo do wyrażenia sprzeciwu w dowolnym momencie sprzedawcy i sprzedawcy odmawiają poddania się decyzji, które miałyby konsekwencje prawne dla niego znaczący wpływ, jeśli zostanie podjęta decyzja wyłącznie na podstawie automatycznego przetwarzania jego danych osobowych. Kupujący ma prawo zwrócić się do sprzedawcy o ponowne zbadanie orzeczenia wydanego w sposób odmienny niż automatycznego przetwarzania, natomiast sprzedający jest zobowiązany do spełnienia żądania kupującego, tak, że decydującą rolę w zakresie przeglądu decyzji będzie miał osobę upoważnioną; na temat badań i wyników sprzedawcy poinformuje kupującego w terminie zgodnie z artykułem 9 ust. 18. Regulaminu. Kupujący nie mają tego prawa tylko wtedy, gdy zawiera szczegółowe specjalna ustawa.

14. Jeśli kupujący korzysta ze swojego prawa w formie pisemnej i treści wniosku, że korzysta ze swojego prawa, wniosek uznaje się za złożony w ramach tej ustawy; wniosek złożony przez e-mail lub faksem kupujący przygotowane środki w celu zapewnienia, że ​​uzasadnione interesy kupującego, lub jeżeli w ramach stosunków przed zawarciem umowy lub w trakcie istnienia stosunku umownego sprzedawca wydał decyzję, która spełnia wymagania kupującego, albo jeżeli sprzedawca na podstawie umowy stosują inne odpowiednie środki w celu zapewnienia, że ​​uzasadnione interesy kupującego przekazuje się na piśmie w terminie trzech dni od daty wysyłkowy.

15. Nabywca podejrzewa, że ​​jego dane osobowe są przetwarzane bez zezwolenia może złożyć urząd anons ma prywatności. Jeżeli kupujący nie posiada zdolności prawnej w całości, ich prawa mogą być wykonywane przedstawiciel prawny.

16. Sprzedający jest zobowiązany do wykonania wniosku na piśmie do nabywcy na podstawie niniejszego artykułu. Te warunki handlowe i skargi, odpowiednio. spełnienia wymagań kupującego przez Znoot i pisanie go najpóźniej w ciągu 30 dni od daty otrzymania wniosku lub wymagania

17. Ograniczenie prawa nabywcy, zgodnie z § 28 ust. 2 Znoot, sprzedający niezwłocznie powiadamia zainteresowaną osobę i ochrony osobistej biurze dane

18. Sprzedawca informuje nabywcę, zgodnie z ust. § 15. 1 pkt. e) sekcje 3 i 4 Znoot, w trakcie przetwarzania danych osobowych nabywcy, uznaje się, że dane osobowe nabywcy zostaną dostarczone i ujawniane osobom trzecim, a firmy produkcyjne poszczególnych produktów i ich transport firm.

X. Wycofanie się z traktatu

1. Jeżeli sprzedawca nie może spełnić ich p esponsibilitiesof wynikających z jego umowy kupna należytym sellout, niedostępności towarów lub producenta, importera lub dostawcy towarów uzgodnione w umowie, aby przerwać produkcję lub przeprowadzenie takich istotnych zmian, które uniemożliwiły realizację wszystkich zobowiązań sprzedawcy wynikających z umowy kupna lub z powodu siły wyższej, lub jeśli nie wszystkie wysiłki, które mogą być z nim uczciwa żądanie jest w stanie dostarczyć towar do klienta w terminie określonym tych warunków lub w cenie, która jest określona w zamówieniu, sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym kupującego, a jednocześnie jest wymagane zaoferować nabywcy wydajność zastępczego lub możliwość dla kupującego do odstąpienia od umowy kupna (anulowanie zamówienia). Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z przyczyn określonych w niniejszej części tych skarg i warunków sprzedaży, sprzedający musi przekazać kupującemu już zapłacił kaucję za towar, jak uzgodniono w umowie zakupu w ciągu 14 dni od daty powiadomienia o wycofaniu, przelewem na rachunek wskazany przez kupującego

2. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z ust. § 7 i nast. Działać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, odpowiednio. od dnia zawarcia umowy o świadczenie usług lub umowy o świadczenie zawartości elektronicznej, które nie są dostarczane na trwałym nośniku, jeżeli sprzedawca terminowo i prawidłowo wypełniać obowiązków informacyjnych wynikających z ust. § 03.

3. Kupujący ma prawo przed upływem tego okresu po otrzymaniu towaru, aby rozwinąć i testowane w podobny sposób, jak zwykle przy zakupie klasyczny "cegły i zaprawy" sklep, a także w zakresie niezbędnym do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towar.

4. Okres odstąpienia rozpoczyna bieg od dnia, gdy nabywca lub osoba trzecia inna niż przewoźnik przejmie wszystkich zamówionych towarów lub jeśli

A). zamówionego towaru przez kupującego w jednym zamówieniu i dostarczane oddzielnie, po otrzymaniu towaru, które zostały dostarczone jako ostatni

B). dostarcza dobra składające się z wielu partii lub części, od dnia otrzymania ostatniej partii lub części;..

C) w towary objęte umową są dostarczane wielokrotnie przez określony czas, po otrzymaniu pierwszego towaru.

5. dostaw kupujący może odstąpić od umowy, których przedmiotem jest kupno towarów, jeszcze przed rozpoczęciem okresu karencji umowa.

6. odstąpienia od umowy kupujący musi dostarczyć pisemną sposób wszelkie wątpliwości co do odstąpienia od umowy lub w formie minut na innym trwałym nośniku informacji lub za pomocą formularza, który jest opublikowany na stronie internetowej www.spotrebitelskecentrum.sk/odstupenie

7. Odstąpienie od umowy przez przekazanie postępowania i roszczenia warunki punktu musi zawierać informacje wymagane w formularzu odstąpienia od umowy, w szczególności identyfikację nabywcy, numer zamówienia oraz datę i dokładną specyfikację towarów, sposób, w którym sprzedawca ma do zwrotu otrzymanej zapłaty określonej liczby konto i / lub adres pocztowy kupującego.

8. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy, musi zostać usunięte z początku i każdej umowy dodatkowej związanej z umową, z którego nabywca zrezygnował. Kupujący nie może rościć sobie żadnych kosztów ani innych opłat związanych z rozwiązaniem umów dodatkowych z wyjątkiem zwrotów i płatności, o których mowa w przepisach. § 9 ods. 3, Ust. § 10 ust. 3 i 5, a cena usługi, jeżeli przedmiotem umowy, a usługa została w pełni wykonana usługa.

9. Kupujący zobowiązany jest, bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania umowy sprzedaży odesłać towar na adres operatora albo przekazuje je do sprzedawcy lub osoby upoważnionej przez sprzedającego dostawy. Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli sprzedawca zaproponował odbioru towaru osobiście lub przez swoich upoważnionych osób. Okres których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu te warunki handlowe i skargi należy uznać za ostateczne, gdy towary zostały dostarczone do przewozu do ostatniego dnia dostawy.

10. Nabywca jest sprzedający musi dostarczyć towar kompletny, w tym pełną dokumentację, nieuszkodzone, najlepiej w oryginalnym opakowaniu niewykorzystane.

11. Sprzedawca jest obowiązany, bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od daty zawiadomienia o wycofaniu dać nabywcy wszystkie wpłacone przez przyjęto na podstawie umowy sprzedaży lub w związku z nimi, łącznie z kosztami wysyłki, dostawy i wysyłki oraz innych kosztów i opłat , Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu płatności na rzecz nabywcy w tym punkcie tych warunków biznesowych i skargi, zanim otrzymał towar lub dopóki kupujący udowodni, wysyłając towar z powrotem do sprzedawcy, chyba że sprzedający proponuje odbioru towaru osobiście lub przez swoich upoważnionych osób. COD Przesyłki sprzedający akceptowane.

12. Nabywca ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy lub osoby wyznaczonej przez sprzedającego dostawy. Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli sprzedawca zgodził się na ich własnej woli lub nie wywiązuje się z obowiązku wynikającego z § 3 Subs. 1 pkt. i)

1 3. Nabywca odpowiada tylko za zmniejszenie wartości, która powstała w wyniku takiego traktowania towarów, które są poza leczeniem zbadać właściwości i funkcjonowania towarów. nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie wartości rzeczy, jeżeli sprzedawca nie spełniały wymogów informacyjnych prawa konsumenta do odstąpienia od umowy zgodnie z § 3 Subs. 1 pkt. h)

14. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu nabywcy cenę zakupu towarów w taki sam sposób wykorzystywane przez kupujących w ich zapłaty do kupującego zgodzić się na inny tryb spłat bez kupującego w tym zakresie były bardziej obciążony opłaty.

15. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy, a sprzedający dostarcza towar, który jest używany, uszkodzone lub niekompletne, zobowiązuje się zapłacić sprzedający i kupujący). kwota, o jaką należy zmniejszyć wartość towarów w rozumieniu tego przepisu. § 457 kodeksu cywilnego w rzeczywistej wysokości, b). Koszty poniesione przez sprzedającego w związku z naprawą i towarów do ich pierwotnego stanu obliczonej według stawek za pogwarancyjny towaru.

16. Nabywca ponosi odpowiedzialność na mocy niniejszej sekcji skarg i warunków sprzedawcy zapłaty odszkodowania sprzedawca nie przekraczającej kwoty różnicy między ceną zakupu a wartością towarów w momencie wycofania z zmluvy zakupu

17. Zgodnie z przepisami. § 7 ods. 6 kupujący nie może odstąpić od umowy, której przedmiotem są: A). Sprzedaż towarów wyprodukowanych według specyficznych wymagań konsumenta, niestandardowe zamówienia lub towary przeznaczone dla jednego konkretnego konsumenta;

B). sprzedaż towarów zamkniętych w pokrowcu, który nie nadaje się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i opakowań ochronnych zostało złamane po porodzie

C). Sprzedaż nagrań dźwiękowych, nagrań wideo, nagrań dźwiękowych, książek i programów komputerowych sprzedawanych w etui ochronnym, jeśli opakowanie konsumentów rozwiniętej,

D). dostarczanie treści elektronicznych innych niż na trwałym nośniku, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta, a konsument powiedział, że był dobrze poinformowany o wyrażenie zgody traci prawo do odstąpienia od umowy,

E). sprzedaż towarów, która była w tym czasie po zawarciu umowy oraz przyjęcia towaru przez sprzedającego na kupującego zmontowanym, składaną i używane w taki sposób, że jej przywrócenie do stanu pierwotnego przez sprzedawcę nie jest możliwe bez zwiększenia zaangażowania i zwiększone koszty, na przykład. składa lub montowane meble i pod.

18. Rezerwa L.10 skargi te zawodowe i warunki wyraźnie nie stosuje się do podmiotów, które nie spełniają definicji konsumenta określonej w przepisach. § 52 list. a) OZ.

XI. Alternatywne metody rozstrzygania sporów konsumenckich

1, Alternatywne metody rozwiązywania sporów mogą być wykorzystywane wyłącznie nabywcy - konsumenta, a zatem osobę fizyczną, która przy zawieraniu i wykonywaniu umowy nie działa w ramach swojej działalności gospodarczej, zatrudnienia lub zawód.

2. Alternatywne metody rozwiązywania sporów dotyczących sporów między konsumentami a sprzedawcami lub odwrotnie, wynikającym z umowy konsumenckiej lub odnoszących się do umów konsumenckich zawieranych zdalnie.

3. Nabywca - "konsument" ma prawo do wszczęcia ADR zgodnie z prawem 391/2015 Z.z. Ciało alternatywnych metod rozwiązywania sporów (dalej w skrócie "Ars Body"), której wartość przekracza kwotę 20 euro lub równe, jeśli:

a). nie jest zadowolony ze sposobu sprzedający odpowiedział na jej skargi lub,

b). lub sądzi, że sprzedający naruszył jego prawa,

c). lub sprzedający odpowiada na odrzucenie żądania,

d). czy ona nie odpowie w ciągu 30 dni od jej wysyłkowy.

4. Właściwe organy ADR konsumenta, sprzedawcy Słowacką Inspekcję Handlu (www.soi.sk) lub Centrum Konsumenckie - organizacja non-profit (http://www.spotrebitelskecentrum.sk) lub inna uprawniona osoba prawna wpisana na listę podmiotów ADR utrzymywany przez Ministerstwo gospodarka słowackiego Republic.

5. Konsument ma prawo wyboru, które z alternatywnych metod rozstrzygania sporów konsumenckich były odwrócone.

6. Konsument może, po złożeniu wniosku o wydanie alternatywnego rozwiązania ich sporu do wykorzystania platformy rozwiązywania sporów on-line, dostępny pod adresem http: //www.spotrebitelskecentrum.sk

7. Opłaty dla klientów wniosku będzie znaleźć na stronie internetowej alternatywnego sporów.

XII. Prawo do rekompensaty za zakładać

1. Sprzedawca ma prawo do odszkodowania (zgodnie z ust. § 420 i nast. Kc), w przypadku gdy nabywca zamówionego towaru nestornoval odpowiednio. nie z Traktatem, a przewoźnik nie przyjąłby go lub zadzwoń do sprzedawcy po wyborach, jeśli odbiór osobisty towaru nie przejęte w określonym okresie gromadzenia.

2. Przy ustalaniu wysokości odszkodowania, rozważania sprzedawcy kosztów transportu i związanych z nimi opłat przy wysyłaniu towaru, jak również kosztów związanych z pakowania, wysyłki i podawanie zamówień oraz Wszystkie pozostałe koszty poniesione przy realizacji niniejszego zamówienia, a także ma prawo do naliczenia i pobierać utraty zysku.

3. Sprzedający ma również prawo, aby nie korzystać z prawa do odszkodowania lub do wykonywania tego prawa tylko w części.

 

XIII. Przepisy końcowe

1. Jeśli umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej, jakiekolwiek ich zmiany muszą być dokonane w formie na piśmie.

2. Strony zgadzają się, że komunikacja między nimi będą prowadzone w formie wiadomości e-mail w wyjątkowych przypadkach komórkowy.

3. Spory z konsumentów wynikają ze sprzedaży, odstąpienia lub reklamacje kierowane sprzedawcą podstawie ustawy o alternatywnych metod rozwiązywania sporów oraz za pośrednictwem Centrum Konsument - non-profit.

4. Stosunki nie reguluje tych warunków biznesowych i reklamacji w przypadku, gdy kupujący jest konsumentem objęte odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego, ustawy nr. 250/2007 Z.z. Akt Ochrony Konsumentów nr. 22/2004 Z.z. handel elektroniczny oraz o zmianie ustawy nr. 128/2002 Z.z. w sprawie Państwowej Kontroli Rynku Wewnętrznego w kwestii ochrony konsumentów oraz o zmianie niektórych ustaw w brzmieniu ustawy nr. 284/2002 Z.z. z późniejszymi zmianami oraz ustawa nr. 102/2014 Z.z. w sprawie ochrony konsumenta w przypadku sprzedaży na odległość. Jeżeli nabywca jest osobą fizyczną lub prawną przedsiębiorcy prawa i obowiązki w stosunku umownego nieleczone podlega Akcesoria. komercyjne.

5. Te warunki i skargi wchodzi w życie z dniem 22.07.2016 i wpływ na kupującego zakupu.

6. Nabywcy zostaną zaproszeni przed wysłaniem zamówienia, zaznacz pole wyboru, aby potwierdzić, że z tymi Regulamin Reklamacji znajomy je przeczytać, zrozumieć ich treści i w całości z nimi súhlasí.

Formulár odstąpienia.