Procedura skarg (odpowiedzialność za wady, roszczenia gwarancyjne)


1. Jeżeli towary mogą zostać usunięte wady, kupujący ma prawo do wolności, terminowo i prawidłowo usunięte. Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie usunięte wady. Powyższe nie ma zastosowania w przypadku obniżenia żywotności i wydajności towarów lub normalnego zużycia towarów głównie baterie i świetlówki.

2. Kupujący może zamiast usuwania wady wymaga wymiany towaru lub jeżeli wada dotyczy tylko towarów, wymienić elementy, jeśli drużyna nie prowadzi do nieuzasadnionych kosztów dla sprzedawcy w cenie towaru lub nasilenia wady.

3. sprzedawca zawsze może zamiast usuwania wady wymienić uszkodzone towary być w dobrym stanie, jeśli kupujący nie powoduje poważne problemy.

4. Jeżeli towary wada nie można usunąć, a które uniemożliwia towary, które mają być stosowane właściwie jako rzecz bez wady, kupujący ma prawo do wymiany towaru lub ma prawo do odstąpienia od umowy. Te same prawa przysługują kupującemu, chociaż w przypadku demontowanych wad, ale kupujący nie jest dla powtórnego wystąpienia wady po naprawie lub w wyniku większej liczby towarów niezgodnych prawidłowo z powodu.

5. W przypadku innych nieusuwalnych wad, kupujący ma prawo do rozsądnego zniżki od ceny towaru.

6. Sprzedawca nabywca dowiedział się o jego prawach na nim z jamy ustnej. § 622 Kodeksu cywilnego (sekcja 8.1 do 8.3 niniejszych warunków biznesowych i skarg) oraz prawo na nim z ust. § 623 Kodeksu cywilnego (sekcja 8.4 do 5.8 niniejszych warunków biznesowych i reklamacji) poprzez umieszczenie tych warunków biznesowych i skargi do odpowiednich stron podrzędnych sprzedających e-commerce i kupujący miał możliwość odczytać je w czasie przed złożeniem zamówienia.

7. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Republiki Słowackiej i nabywca musi złożyć wniosek przez sprzedawcę lub przez wyznaczoną osobę. Informacja identyfikacji osób i miejsc serwisowych dla obsługi klienta znajdują się na odwrocie karty gwarancyjnej lub uzyskać od sprzedawcy, nabywcy na zamówienie przez telefon lub email.

8. rozpatrywanie skarg są objęte ważnym sprzedawcy postępowania reklamacyjnego, że sztuka. 8 z tych warunków biznesowych i skarg. Kupujący został należycie powiadomiony o postępowaniu reklamacyjnym oraz informacje o warunkach i sposobie zastrzeżenia towarów, zawierający informacje o tym, gdzie można zastosować reklamacja i przeprowadzania napraw gwarancyjnych zgodnie z ust. § 18. 1 ustawy nr. 250/2007 dla. na zewnątrz. ochrona konsumentów oraz zmian w Słowackiej Rady Narodowej. 372/1990 Sb. w sprawie wykroczeń, z późniejszymi zmianami ( "Ustawa") w czasie przed zawarciem umowy, poprzez umieszczenie tych warunków biznesowych i skargi do odpowiednich pod-stronie sprzedających e-commerce i kupujących miał okazję do czasu przed wysłaniem zlecenia przeczytać.

9. Postępowanie reklamacyjne dotyczy towarów zakupionych przez nabywcę od sprzedającego w formie e-commerce e-commerce dostawcy.

10. Kupujący ma prawo zwrócić się do odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność dotyczy tylko towarów, który wykazuje wady, do których producent, dostawca lub sprzedawca nie jest on objęty gwarancją oraz zakupiono od sprzedającego.

11. W przypadku gdy produkt ma wady, kupujący jest uprawniony do żądania eksploatacyjnej sprzedawca zgodnie z ust. § 18. 2 ustawy, tak aby dostarczyć towar do obsługi sprzedawcą a sprzedawca zapewnia ekspresję woli kupującego dochodzić swoich praw na podstawie art 8 ust 1 do 5 z tych skarg i warunków handlowych ( "zawiadomienie o złożeniu zażalenia"), np. W formie wypełniony formularz reklamacji, który jest umieszczony na odpowiedniej podstronie e-commerce sprzedawcy. Sprzedawca poleca towary, gdy zostały one wysłaniem skargi do ubezpieczania. COD Przesyłki sprzedający akceptuje. kupujący jest zobowiązany do zawiadomienia o wykonywaniu roszczenia prawdziwie podać wszystkie wymagane informacje, w szczególności gatunków punktowych oraz zakres wad towaru, kupujący będzie również wskazać, które z ich praw wynikających z tego przepisu. § 622 i 633 kc zastosować. kupujący ma prawo żądać i osoba upoważniona przez producenta towarów do wykonywania napraw gwarancyjnych (dalej "wyznaczona osoba") , Wykaz wyznaczonych osób wymienionych w karcie gwarancyjnej i przesłać go do kupującego na prośbę sprzedającego.

12. Osoba wyznaczona sprzedawca lub nabywca wystawia zaświadczenie o złożeniu reklamacji towaru w odpowiedniej formie wybranej przez sprzedającego, na przykład. w formie poczty elektronicznej lub na piśmie, który jest zobowiązany do wskazania twierdził wady towaru, i po raz kolejny instruować konsumentów o ich prawach, wypełnia swoich obowiązków wynikających z art 8 pkt pierwszej trzecia tych warunków biznesowych i zażalenia (UST. § 622 kc) oraz prawo do niej na podstawie art 8 ust 4 i 5 niniejszych warunków biznesowych i skarg (ust. § 623 Kodeksu cywilnego). Jeżeli reklamacja zostanie wprowadzone w życie za pomocą środków porozumiewania się na odległość, sprzedający j e obowiązkowe potwierdzenie złożenia reklamacji dostarczone do nabywcy niezwłocznie; Jeśli nie może natychmiast wydać certyfikatu, musi być dostarczone bez zbędnej zwłoki, najpóźniej wraz z dowodem zapłaty roszczenia; potwierdzenie złożenia skargi nie może być wydana, jeżeli nabywca ma możliwość wykazania skargi przez inną sposób.

13. Kupujący ma prawo do decydowania, który z jego praw wynikających z przepisu. § 622 i usta. § 623 Kodeksu cywilnego stosuje i jest zobowiązany niezwłocznie informuje o decyzji sprzedającego. Na podstawie decyzji kupującego, który ich praw wynikających z przepisu. § 622 i usta. § 623 Kodeksu cywilnego stosuje, sprzedający lub osoba wyznaczona określi sposób skarga na podstawie ust. §2. m) ustawy natychmiast, skomplikowanych przypadkach w ciągu 3 dni od rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy złożona ocena techniczna stanu towaru w ciągu 30 dni od daty postępowania reklamacyjnego. Po określeniu sposobu dostawcy skargi lub powierniczych roszczenia są rozliczane natychmiast, w odpowiednich przypadkach, reklamacja może wyposażyć później. Skarga nie powinna trwać dłużej niż 30 dni od daty złożenia wniosku. Po upływie terminu zapłaty roszczenia, konsument ma prawo do odstąpienia od umowy lub prawo do wymiany towaru na nowy towar.

14. Jeżeli kupujący twierdzą towarów, stosuje się przez pierwsze 12 miesięcy od umowy sprzedaży, sprzedawca może rozstrzygać skargi odrzuceni jedynie na podstawie opinii ekspertów lub opinii wydanej przez autoryzowany, zgłoszone lub akredytowanym osoba lub opinią wyznaczonej osoby (zwanej dalej "ekspertyzy towarów"). Niezależnie od wyniku oceny eksperta nie może żądać od sprzedawcy do nabywcy kosztami ekspertyzy dotyczące towarów, oraz innych kosztów związanych z ekspertów towar.

15. Jeżeli produkty skarg nabywca będzie 12 miesięcy po zawarciu umowy zakupu, a sprzedający odrzucił, osoba, która wyposażona reklamacji obowiązkowo dowód skargi do wskazania, który kupujący może odesłać produkt do profesjonalnego osądu. Jeżeli kupujący wysyła towar do wiedzy wyznaczonej osoby, dla których dowód załatwianiu reklamacji, koszty ekspertyz towarów, jak również wszystkie inne związane z nimi koszty rozsądnie poniesione zostaną poniesione przez sprzedającego, niezależnie od wyroku ekspertów wynik. Jeżeli ocena eksperta kupujący pokazuje odpowiedzialności sprzedającego za wady reklamowanego towaru może twierdzić, stosowanych raz; podczas wykonywania ekspertyz towarów, okres gwarancji ulega zawieszeniu. Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu nabywcy w terminie 14 dni od daty wniesienia reklamacji ponownie wszystkie koszty ekspertyzy dotyczące towarów, jak również wszystkie związane z tym koszty poniesione racjonalnie. Ponownie złożona reklamacja nie może odrzucone.

16. Kupujący ma prawo do skorzystania z prawa do odpowiedzialności za wady, których sprzedawca w chwili zawarcia umowy, lub które zawiadomienia, uwzględniając okoliczności, w jakich umowa kupna zawarta, mieli znać.

17. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wymiany uszkodzonego towaru do innych towarów w dobrym stanie, z tych samych lub lepszych parametrach technicznych, jeżeli nabywca nie powoduje poważne trudności.

18. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady towaru:

A). w przypadku oczywistego błędu przez nabywcę w celu sprawdzenia kontroli przesyłek w dostawie i nie zawiadomiła przedstawiciela sprzedającego zgodnie z sekcją 5.8 te skargi i warunków prowadzenia działalności gospodarczej,

B). Jeżeli kupujący skorzystał ze swojego prawa dotyczącego odpowiedzialności sprzedawcy za wady towaru przez końcem okresu gwarancyjnego ciężarowego

C). Jeżeli towar wady mechaniczne uszkodzenie towaru przez nabywcę,

D). Jeżeli wada towaru spowodowanych przez użycie towarów w warunkach, które nie odpowiadają ich intensywności, wilgotności, chemiczne i mechaniczne efekty produktów przyjaznych dla środowiska,

E). Jeżeli towary wady wynikające z niewłaściwego obchodzenia się, eksploatacji, lub brak opieki dla towarów,

F). Jeśli wada towaru pochodzi uszkodzenia towaru z nadmiernym obciążeniem lub niezgodnego z warunkami określonymi w dokumentacji lub ogólnymi zasadami korzystania z dóbr,

G). Jeżeli towar wada pochodzi nieuniknione uszkodzenia towarów lub nieprzewidzianych zdarzeń

H). Jeżeli wada powstała towary uszkodzone towary przypadkowe zniszczenia i przypadkowego pogorszenia,

I). W przypadku towarów wadliwych wynikające z niewłaściwego obchodzenia się, zalania, pożaru, statycznej i elektryczności atmosferycznej lub innej siły wyższej,

J). Jeżeli towar pochodzi zakłócenia wad towarów nieuprawnionym osób.

19. Sprzedający jest zobowiązany do rozliczenia reklamacji oraz zakończyła postępowania reklamacyjnego w następujący sposób: ,

A). dowiezienie naprawionego towaru

B). wymiany towarów,

C). zwrot kosztów zakupu,

D). uiszczanie odpowiedniej zniżki od ceny towaru,

E). pisemne zawiadomienie do akceptacji przez sprzedającego konkretnej transakcji,

F). Powody ich odrzucenia roszczenia.

20. Sprzedający jest zobowiązany do jak rozpoznać skargę i na sprzęcie jej skarga do nabywcy w dokumencie w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty złożenia skargi osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera i drzwiowej- usług.

21. Wynik reklamacji będzie sprzedawca niezwłocznie zawiadomić kupującego po zakończeniu postępowania reklamacyjnego przez telefon lub e-mail, a on będzie ze wzgl towarów. przez e-mail służbie sprzętu.

22. Okres gwarancji wynosi 24 miesięcy od daty otrzymania towaru. Dotyczy to chyba określane dla poszczególnych przypadków okresie gwarancyjnym.

23. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym kupujący może wykorzystywać towary z powodu naprawy gwarancyjnej towaru.

24. W przypadkach, w których towary kupujący otrzyma nowy dokument, który będzie zawierał informacje na temat wymiany towarowej, a także wszelkie inne dolegliwości stosuje się do umowy zakupu i dowód tego zarzutu. W przypadku wymiany towaru na nowy okres gwarancyjny zaczyna biec ponownie od dnia otrzymania nowych produktów, ale tylko dla nowej towar.

25. Jeśli chodzi o wady wymiennego, roszczenie zostanie wyposażony zgodnie z decyzją kupującego w następujący sposób:

A). Sprzedawca gwarantuje, do usunięcia wady lub

B). Sprzedawca wymienionauszkodzone towary.

26. uszkodzone towary. Jeśli chodzi o wady wymiennego, a kupujący określa niezwłocznie, zgodnie z artykułem 8 pkt 15 tych skarg i warunków, jak skarga ma być zamontowany, roszczenie sprzedającego wyposażyć usuwania wady.

27. Jeśli jest to defekt, które nie mogą być usunięte, albo jeden, wielokrotnie powtarzanych wymiennego wadę lub większej liczby różnych wymiennych wad, które uniemożliwiają towary mają być stosowane właściwie bez takich wad, reagują sprzedawca w zależności od decyzji reklamacji kupującego w sposób następujący:

A). Towar zamian za inne towary funkcjonalnych takich samych lub lepszych parametrach technicznych, lub

B). jeżeli sprzedawca nie może wykonać wymianę towaru na inny, uregulować roszczenie o zwrot towary ceny zakupu.

28. Jeśli jest to defekt, które nie mogą być usunięte, lub jeden kilkakrotnie powtarzane wadę wymiennego lub większej liczby różnych wymiennych wad, które uniemożliwiają towary mają być stosowane właściwie bez takich wad, a kupujący od razu określa się zgodnie z artykułem 8 pkt 15 skargi te i warunki, w jaki sposób skarga ma być zamontowany, roszczenie sprzedającego wyposaża wymiany towaru w przypadku innych towarów funkcjonalnych takiej samej lub lepszej parametr technicznej.

29. Skarga dotyczy jedynie wad w pozwie i stosowania świadectwa złożenia towarów skargi na podstawie artykułu 8 pkt 14 tych skarg i warunki handlowej.

30. Dla celów zastrzeżeniach wielokrotnie powtarzane wymiennego wadę uważa się być występowanie jednej z otwieranych wad więcej niż dwa razy.

31. Dla celów zastrz dla większej liczby różnych wymiennych występowania defektów badanego więcej niż trzy różne wady wymienne w tym samym czasie.

32. Autoryzowany nabywcą skargi jest brak zgodności po skorzystał z prawa i zwrócił się do sprzedawcy, aby usunąć wady towaru przez artykuł 8 ustęp 1 z tych skarg i warunków sprzedaży i spożywane niezależnie od wyniku sprawy po raz kolejny nie przysługuje taka sama unikalna wady (wady nie są tego samego typu) stosuje wielokrotnie reklamacji.

33. Przepisy art. 8 z tych skarg i warunków prowadzenia działalności gospodarczej w sposób wyraźny nie mają zastosowania do podmiotów, które nie spełniają definicji konsumenta określonej w przepisach. §2. a) Ustawy.